Perspektívák Facebookon

Perspektívák

Ahány kultúra - annyi nézőpont.

Dangh és a Holdújév élmény

 58422_420392164719397_1263632610_n.jpg

El kell meséljem, hogy február 10-e különleges nap volt az életemben. Az Ázsiai Holdújév minden évben különleges, de eddig a családommal és pár barátommal tudtuk csak ünnepelni. Nekünk ez olyan, mint Európában a karácsony és szilveszter egyben. Ilyenkor ajándékokra és egy kis pihenésre számíthat mindenki. Idén a Szubjektív Értékek Alapítványnak hála azonban nemcsak mi Vietnamiak ünnepeltünk, hanem több ezer magyar is ott volt a Millenárison és megismerhette az ünnepi szokásainkat, ételeinket, művészetünket.

Nem is hittem volna, hogy ilyen sokan lesznek kíváncsiak ránk. Én, aki régóta élek Magyarországon és egy különleges Teát vittem ki magammal a fesztiválra sokat tanultam az üzleti fogásokról és legközelebb már több poharat és alapanyagot viszek majd magammal. Ami meglepett, hogy rengeteg vendég ellenére a hely végig rendes, tiszta maradt és a szemetet is folyamatosan kitakarították, a végén semmi sem látszott abból, hogy egész nap közel 10 ezer ember jött el. Az est fő attrakciója a cirkuszi csoport lenyűgöző előadása volt, amilyenhez foghatót még sosem láttam és szerintem mindenkinek nagyon tetszett. Úgy tűnt, hogy órákon át változatos egyre érdekesebb trükköket mutatnak be és soha nem merül ki a repertoár.

Akik árulni mentek ki szerintem sokszor el sem hitték milyen hosszú sorok állnak a pultok előtt és mi is több Bubu Teát adtunk el, mint ahogy gondoltuk volna. Sokat tanultam és aki eljött rólunk is sokat megtudhatott és remélem, hogy erre hasonló színvonalon sor kerül majd.

Címkék: személyes millenáris holdújév bubble tea bubu tea szubjektív értékek alapítvány 2013.10.03. 14:26

süti beállítások módosítása