Perspektívák Facebookon

Perspektívák

Ahány kultúra - annyi nézőpont.

Magyarország, ahol az álmaim valóra váltak

DSCN3235.JPGKülönböző emberek nagyon eltérő képpel rendelkeznek Magyarországról. Sokaktól hallom, hogy nagyon nehéz boldogulni Magyarországon az alacsony életszínvonal miatt, míg mások szerint Magyarországon olcsó és kényelmes az élet. Az alábbi Melinda Marcziovának, egy szlovák barátnőmnek a története, aki számára Magyarország és Budapest az álmai megvalósulását jelentette.

"A szívem Budapestre hozott, de közben hű maradtam Szlovákiához is..."


Két évvel ezelőtt szállt le Budapestena New Yorkból érkező repülőgépem, nyári diákmunkából jöttem. Gyerekkoromban többször is jártam Budapesten, ebben a csodálatos városban, de most úgy éreztem, örökre itt akarok maradni. Nemzetközi üzleti tanulmányokat folytattam Pozsonyban, így el tudtam helyezkedni itt Budapesten egy olyan multinacionális cégnél, ahol a szlovák nyelvtudásomat kamatoztathattam. Az újrakezdés egy másik országban kicsit nehéz volt. Tapasztalatom szerint az intézményi bürokrácia riasztó tud lenni errefelé, ugyanakkor álmodni sem mertem volna azokról a lehetőségekről és kihívásokról, amelyeket ez az ország tartogatott számomra.

Hamar rájöttem, hogy a több száz vagy több ezer főt foglalkoztató, egylégterű irodás, személytelen és az alkalmazottakat nem megfelelően kompenzáló multilétet nem nekem találták ki. Így hát váltottam egy kisebb multinacionális cégre, ahol megint csak a szlovák nyelvtudásom és más készségeim miatt alkalmaztak. Ennek a cégnek akkor csak tizenöt alkalmazottja volt, de szintén egy egylégterű irodában működött, és mindenkire hatalmas személyes nyomás nehezedett. Ezek a munkatapasztalatok nagyon boldogtalanná tettek, és teljesen felforgatták az életemet.

Tudtam, hogy nemzetközi közegben képzelem el az életemet, ahol használhatom a nyelvtudásomat, és nyitott gondolkodású, határozott elképzelésekkel rendelkező emberek közt vagyok, akik értelmes tevékenységet végeznek és közben fejlődnek is. Egy idő után rátaláltam Magyarországon erre. A területet "kapcsolati marketing"-nek hívják, a cég neve pedig Talk Fusion. Rájöttem, hogy Magyarországon sokan értenek a kapcsolati marketinghez, és innen már tudtam, hogyan haladjak tovább, lépésről lépésre világosabbá vált az irány. Nekem még egyetlen ország sem nyújtott annyi lehetőséget, mint Magyarország.

A magyar főnökeimtől sokat tanultam a kapcsolati marketingről, és továbbra is igyekszem minél többet tanulni, hogy megoszthassam a tudásomat a szülőhelyemen, Szlovákiában élő emberekkel is. Mindent megteszek, hogy ezt megvalósítsam, létrehoztam egy internetes oldalt is a témáról, amit folyamatosan fejlesztek. www.networkmarketingslovakia.blogspot.com Időről-időre Szlovákiába utazom, ahol előadásokat tartok, és arra tanítom az embereket, hogy hogyan tehetik jobbá az életüket a kapcsolati marketing segítségével.

Azért választottam pont a Talk Fusiont, mert csodálatosak a vezetői, egyedi kompenzációs tervvel rendelkezik, innovatív szolgáltatásokat kínál az internetes és videós kommunikáció területén, olyan egyszerű és jól kiépített rendszert ajánl, amelyeket bárki tud alkalmazni, és főleg azért, mert egy komoly nemzetközi vállalat, amely 220 országban elérhető.

A kapcsolati marketing pont olyan értelmes szakma, amilyet reméltem, és kimondhatatlanul hálás vagyok az itt élő embereknek, hogy megmutatták nekem ezt az utat, az én utamat.

Köszönöm, Magyarország! :)

Melinda videóüzenetét ezen a linken lehet megnézni.

Írta:Omeiza Tersoo Itopa

Címkék: személyes kapcsolati marketing Szlovákia 2012.07.20. 11:09

süti beállítások módosítása